LINK

WeLcome

blogger-emoticon.blogspot.comSelamat Datang dan seLamat melayari bLog Larome Apple Stemcell Product- KeCanTikan Seiring Kesihatan..Blog ini dibina sebagai altenatif unTuk memudahkan Pengunjung2 membuat pesanan secara online..blogger-emoticon.blogspot.com

Jika Ingin membuat Pesanan jangan segan-silu hubungi saya. Saya sedia membantu anda.

P/s: Blog ini terdahulu adalah blog bagi product DCL. Disebabkan tiada lg pengeluaran produk dr DCL dan Pemilik Blog ini tidak lagi mengambil pesanan utk produk DCL. Blog ini hanya menjual product Apple Stemcell keluaran BYG World Sdn Bhd. Sila abaikan post-post yang lalu berkaitan DCL.

Jom Chat Bersama Saya

Be One Multi Gel



Tujuannya untuk membakar lemak yang terkumpul dalam lapisan kulit dan melangsingkan badan. Disapu di tempat yang tebal lemak seperti di lengan, perut dan peha.

Cara penggunaan :

Gunakan selepas mandi pagi dan malam. Pada peringkat awal menyapu Be-One Multi Gel, anda akan merasa, tapi selepas setengah jam, baru rasa kesan hangat dan bertahan selama 5-7 jam.

Untuk mendapat kesan yang lebih baik, dicadangkan membalut anggota tubuh dengan plastik (plastic wrap) selepas diurut dengan gel tersebut dan buka semula balutan selepas 60 minit).

Di antara faedah Be-One Multi Gel (untuk kegunaan luar sahaja)

- Membantu memecah lemak (perampingan)

- Membantu menghilangkan selulit

- Membantu memulihkan sengal-sengal badan dan sakit sendi

- Membantu melegakan sakit gigi dan sengatan bisa

- Membantu mengatasi masalah sakit kepala dan migrain

- Membantu melegakan sakit perut dan senggugut

- Membantu mengecut jerawat - Membantu memanaskan badan

- Membantu mengatasi masalah melecur

- Baik untuk tujuan Mengurut

Testimoni 1:-


Selepas melahirkan anak kedua saya mengalami masalah perut buncit dan sakit pinggang yang agak teruk . Kesakitan pinggang saya ada kala sampai ketahap saya amat sukar untuk mengiring ketika baring . Saya ada bertanya kepada doktor dan doktor mengatakan bahawa kemungkinan sakit pinggang di bahagian tulang belakang disebabkan oleh kesan2 sampingan suntikan ubat di tulang belakang ketika saya melahirkan anak pertama . Saya melahirkan anak pertama secara ceaserian . Disebabkan jarak usia anak pertama dan kedua yang
agak rapat , maka tulang belakang saya sakit akibat menangung beban berat ketika mengandung anak kedua. Ini ditambah pula apabila saya terpaksa menjaga anak kedua saya yang lahir pra-matang dan terpaksa di tempatkan di NICU selama lebih 2 minggu . Bayangkan lah berpantang kat hospital.. mana ada bengkung, mana ada urut , mana ada tungku semua tu .. Bila anak dah sihat kami dibenarkan keluar masa tu lah baru pakai bengkung dsbgainya . So mula2 saya pakai be- one multi gel untuk mengempiskan perut yang buncit ni..tak de niat pun nak ubat sakit pinggang ..so saya sapu di sekitar perut, pinggang , belakang hingga ke bahagian punggung . Kemudian saya balut menggunakan bengkung biru julian yang jual kat cosway tu . Dalam 2 minggu saya buat mcm tu saya rasa ada perubahan kat tulang belakang saya, sakit dah beransur2 hilang . Dan sekarang ni alhamdulillah dah sebulan saya amalkan.. tulang belakang saya dah tak sakit , perut yang buncit pun dah agak kurang . Nak amalkan sampai buncit ni hilang ekekke... Terima Kasih

Azura Sunway 019-2732624

TESTIMONI 2 ~ PERUNDING STOKIS : DIERA

diera 09.37: pernah dulu.. saya dikategorikan sebagai sorang yang heavu weight.. sebab masa skull dulu saya ni halus jek.. bila masa berlalu badan makin besar dan makin berat.. baju dr saiz s jadi ke L/XL.. sapa tak sedihh.. bf sendiri pun asyik tegur.. tiap kali raya kene gelak ngan sedara mara badan makin tembum.. huhuh .. tapi.. raya tahyn 2006 merubah segala2 nye.. ku muncul vouge dengan kebaya.. makin sihat dan tak perlukan wang banyak tuk kurus.. melainkan wang beli baju raya jekk.. hahhaa.. dan sekarang..makin hari makin membentuk badan menjadi semakin mantap... hehhe nak tau rahsianya??

hanya dengan produk-produk DCL yang telah membantu usaha saya selama ni ~ Red Guara Cafe + Be oNe

Terima kasih DCL ...


diera_n@yahoo.com 012-6365842


TESTIMONI 3 ~Pengakuan Saya sendiri.

SeBelum MengamALkaN DieT ngan ProduK DCL..Hmm Berat AsaL 69Kg..Ukur Lilit PeHa 25iNci. blogger-emoticon.blogspot.com

HaRini SelePas 2Minggu Berdiet Ngan Mnum Red Guara Cafe Berat Aku dh Trun 2kiLo ke 67Kilo..Ukur lilit Peha Plak dh BerkuRang ..blogger-emoticon.blogspot.com fuhhh memang berbaloiblogger-emoticon.blogspot.com


Bahan Kandungan :- - Seaweed, Apple Cider Extract, Lemon Peel, Herbal Water, RO Water, Capsicum, Menthol Crystal, Carnbopol 940, Glycerin, T.E.A. & Colouring


HARGA WM: RM44.50 | EM: RM48.50 | BRUNEI: $25.00 | S'PORE: $23.80

KOS PENGHANTARAN : RM5.20

110GM

MAL04071478K

0 ulasan:

Join SeKarang..

blogger-emoticon.blogspot.comAnda berminat untuk menjadi salah seorang ahli keluarga BOB2e.com?

Mudah sahaja, anda hanya perlu lakukan langkah berikut :-

1)Isi Borang Keahlian Disebelah kiri..

2) Pilih pakej keahlianutk seumur Hidup dan juga jumlah tempahan produk Larome ke akaun MAYBANK IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 164799016660 atau akaun CIMB IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 13040063152528 dan maklumkan kepada kami melalui email ke lanzi1684@gmail.com atau boleh sms nama, alamat, contact no ke 019-9060450.blogger-emoticon.blogspot.com

 
Anggun BerSama LaRoMe Apple Stem Cell © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina