LINK

WeLcome

blogger-emoticon.blogspot.comSelamat Datang dan seLamat melayari bLog Larome Apple Stemcell Product- KeCanTikan Seiring Kesihatan..Blog ini dibina sebagai altenatif unTuk memudahkan Pengunjung2 membuat pesanan secara online..blogger-emoticon.blogspot.com

Jika Ingin membuat Pesanan jangan segan-silu hubungi saya. Saya sedia membantu anda.

P/s: Blog ini terdahulu adalah blog bagi product DCL. Disebabkan tiada lg pengeluaran produk dr DCL dan Pemilik Blog ini tidak lagi mengambil pesanan utk produk DCL. Blog ini hanya menjual product Apple Stemcell keluaran BYG World Sdn Bhd. Sila abaikan post-post yang lalu berkaitan DCL.

Jom Chat Bersama Saya

D-Gnius / E-gnius


D~ G'nius / E~G'nius - Peningkatan IQ & Tumbesaran Prima

• D~G'nius dan E~Brain adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati, Prof. Dr Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (Neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan Central Nerve System (CNS).

E~Brain and D~G'nius are brain nourishment formulated by homeopathy experts, Prof. Dr. Reckeweg (Pharmazeutisce Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) from Germany which is proven to nourish the brain (increase brain cell functions) by stimulating the axiomatic and axsodendritic neuron cells, ultimately increasing the functionin of the central nervous system.

• Antara keistimewaan D~G'nius :

Mencerdaskan minda
Menguatkan daya ingatan
Menambah daya kreativiti
Menambah daya tenaga mental
Mewujudkan ketenangan fikiran
Mengatasi masalah bertutur/berjalan
Membantu tumbesaran prima

Minds stimulation
Upgrade memory ability
Develop creativity ability
To overcome stress problem
Healthy mental development ability
To overcome hyper active problem
Slow ability / progress in child physical development
Prima growth

Cara Pengambilan :-

• Untuk kanak-kanak yang masih belum bersekolah, 1 biji di waktu pagi, 1 biji di waktu malam. Dikemam di dalam mulut dan cuba elakkan dari mengambil minuman 30 minit dalam selepas ambil D~Brain. Gunakan sudu plastik dan jangan dipegang dengan hujung jari.

• Tidak perlu masuk dalam petisejuk dan jangan letak dekat dengan punca elektrik seperti atas tv, atas vcd player dan sebagainya.

HARGA WM: RM39.50 | EM: RM41.50 | BRUNEI: $21.00 | S'PORE: $20.80 KOS PENGHANTARAN : RM5.20
80 Tablets

E-Gnius

Antara Keistimewaan :

Membaiki CNS
menenangkan minda
Menambah tenaga mental
Mengatasi masalah pelupa

Upgrade memory ability Calmness

HARGA WM: RM48.00 | EM: RM53.00 | BRUNEI: $27.50 | S'PORE: $26.00 KOS PENGHANTARAN (sem. malaysia sahaja) : RM5.30 90 tablets

0 ulasan:

Join SeKarang..

blogger-emoticon.blogspot.comAnda berminat untuk menjadi salah seorang ahli keluarga BOB2e.com?

Mudah sahaja, anda hanya perlu lakukan langkah berikut :-

1)Isi Borang Keahlian Disebelah kiri..

2) Pilih pakej keahlianutk seumur Hidup dan juga jumlah tempahan produk Larome ke akaun MAYBANK IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 164799016660 atau akaun CIMB IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 13040063152528 dan maklumkan kepada kami melalui email ke lanzi1684@gmail.com atau boleh sms nama, alamat, contact no ke 019-9060450.blogger-emoticon.blogspot.com

 
Anggun BerSama LaRoMe Apple Stem Cell © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina