LINK

WeLcome

blogger-emoticon.blogspot.comSelamat Datang dan seLamat melayari bLog Larome Apple Stemcell Product- KeCanTikan Seiring Kesihatan..Blog ini dibina sebagai altenatif unTuk memudahkan Pengunjung2 membuat pesanan secara online..blogger-emoticon.blogspot.com

Jika Ingin membuat Pesanan jangan segan-silu hubungi saya. Saya sedia membantu anda.

P/s: Blog ini terdahulu adalah blog bagi product DCL. Disebabkan tiada lg pengeluaran produk dr DCL dan Pemilik Blog ini tidak lagi mengambil pesanan utk produk DCL. Blog ini hanya menjual product Apple Stemcell keluaran BYG World Sdn Bhd. Sila abaikan post-post yang lalu berkaitan DCL.

Jom Chat Bersama Saya

Oxy Pi Water Treatment


HARGA : RM 2,120.00

KOS KURIER : RM 11.00

Air adalah keperluan mustahak untuk kehidupan kita. Tetapi segolongan besar masih tidak menyedari tugas utama air untuk setiap organ dan fungsi seluruh metabolisme badan. Ia memperbaiki tahap kesihatan kita.

1) Oxy Pi D'Ionik Life Water, sistem penulenan air dan pengionan adalah hasil utama usaha bertahun-tahun dalam penyelidikan sains dan teknologi. Sistem terunggul ini menapis, menulen dan mengion air paip biasa untuk menjana air alkali tulen bertaraf dunia dan menghasilkan ion negative (Negative Oxidation Reduction Potential, - ORP mV) secara terus mengurangkan atau mencegah kerosakan tisu daripada radikal bebas.

2) Oxy Pi D'Ionik Life Water mengaktifkan dan memecahkan kelompok molekul air yang lebih kecil untuk meningkatkan penyerapan tubuh kita.
3) Oxy Pi D'Ionik Life Water mempunyai tahap tinggi oksigen, mineral dan khasiat yang diperlukan oleh badan kita.

4) Oxy Pi D'Ionik Life Water menghasilkan air tulen berkualiti tinggi..air yang hidup dan cergas.

5) Kesihatan dan air secara langsung berkait rapat, oleh itu keputusan berkualiti tinggi untuk memilih jenis air minuman akan menjadi indikasi kesihatan muktamad. Dari masa dahulu lagi, kehidupan terjamin dengan adanya air daripada alam semulajadi.

SPESIFIKASI WATER FILTER OXY PI D'IONIK DCL

1) Penapis seramik / Ceramic Filter

Penapisan 0.3 dan 0.9 mikron cukup halus untuk memerangkap bahan yang paling kecil termasuk bakteria dan virus. Debu, pepejal dan bakteria seperti kepialu, taun, bilharzia dan ameba juga disingkirkan.

2) Penapis Karbon diaktifkan, Pasir Gred Tinggi dan "Kinetic Degradation Fluxion"/Pre-Activated Carbon, High Grade Sand and Kinetic Degradation Fluxion :

Kinetix Degradation Fluxion (KDF) adalah kombinasi tembaga-zink yang menggunakan proses kimia redoks (oksidaan/reduksi) untuk menyingkirkan klorin, plumbum, merkuri, besi, hidrogen sulfida dan Trihalomethanes (THMS) daripada air.

3) Penapis Karbon Diaktifkan/Activated Carbon;

Penapis lasak tahap kedua dalam penyingkiran rasa yang melampau, bau, bahan buangan pertanian, kesan bahan pencuci dan lain-lain elemen yang tidak di ingini.

4) Batu Mineral dan Penapis Resin Pelembut/Mineral Stone and Resin Softener;

Batu Mineral membebaskan mineral penting ke dalam air dan mengembalikan imbangan alkali air. Resin Pelembut menyingkirkan kesan logam berat, bahan radiasi, kimia dan sisa kimia daripada bahan buangan pertanian. Penapis resin juga melembutkan molekul air dan mempunyai kesan demineralan.

5) Penapis Mineral Tourmalin & Seramik Tenaga/Super Tourmaline Mineral Ceramic;

Penapis Mineral Tourmalin menghasilkan air beralkali untuk mengimbangi pH badan. Seramik tenaga memisahkan molekul air menjadi pecahan yang amat kecil untuk penyerapan air yang lebih baik dan memperkayakan kandungan oksigen air.

6) Karbon Diaktifkan dan Penapis Mineral Antioksida/Activated Carbon & Antioxidant Mineral Filter;

Karbon diaktifkan adalah penapisan terakhir yang memperbaiki rasa, bau, warna dan kejernihan air agar menepati piawaian yang ditetapkan. Penapis Mineral Antioksida menyingkirkan radikal bebas yang boleh menyebabkan penyakit dan mengurangkan nilai Potensi Penurunan Pengoksidaan (ORP) air.

Air adalah keperluan mustahak untuk kehidupan kita. Tetapi segolongan besar masih tidak menyedari tugas utama air untuk setiap organ dan fungsi seluruh metabolisme badan. Ia memperbaiki tahap kesihatan kita.

Air adalah komponen kimia badan yang secara purata merangkumi 60 peratus daripada berat badan. Setiap sistem tubuh bergantung kepada air. Contohnya, air membantu membuang toksin daripada organ, membawa nutrisi kepada sel dan membekalkan sekitaran lembap pada telinga, hidung dan tisu kerongkong.

Jika air dalam badan kurang, ia menyebabkan anda mengalami masalah kekurangan air (dehydration), keadaan yang terjadi apabila anda tidak mengambil jumlah air yang cukup untuk tubuh berfungsi. Soalnya, berapa banyak air yang anda perlukan? Setiap hari anda kehilangan air melalui bernafas, berpeluh, membuang air kecil dan pergerakan usus. Untuk tubuh berfungsi dengan sempurna, anda perlu menambah bekalan air dengan pengambilan makanan dan minuman mengandungi air.

Kesihatan dan air secara langsung berkait rapat, oleh itu keputusan berkualiti tinggi untuk memilih jenis air minuman akan menjadi indikasi kesihatan muktamad. Dari masa dahulu lagi, kehidupan terjamin dengan adanya air daripada alam semulajadi.

Hari ini, kita mampu memiliki air beralkali dan berion tulen, bersifat semula jadi, pemulih hasil yang menakjubkan daripada sains dan teknologi moden, satu lagi produk berkualiti di bawa khas daripada DCL. Minum dengan yakin untuk kesejahteraan anda!!

Testimoni terkini dari pengguna Water Treatment Oxy Pi (22/7/2008)

aNNe 11.50: anne nak bg testimoni oxy laa...

NuR_kHai 11.51: bagi2 anne..aku suke testimoni ni

aNNe 11.51: hubby den kan pakai speck kan nur...

aNNe 11.52: 2 ari lepas dia bagi tau bila dok kat meja mkn tu dia dah bleh tgk tulisan sub title kat tv tuh...sblm ni x nampak...blur jer...

NuR_kHai 11.52: dia buat camner air oxy tu anne?

aNNe 11.53: dia siap baca g nak bg confirm kat den...den tanya dia ltk aper...

aNNe 11.53: dia kata dia cuci mata dia ari2 nagn air oxy tu...

NuR_kHai 11.54: alhamdulillah...cerah laa mato dia skrg erkk... ;) ning..ko pun cuci ngan air oxy naa

aNNe 11.54: dia kalau bab2 WT tu mmg rajin...den x pernah laa cuci g WT tuh...dia jer yg wat...

ning 11.55: ha'a cuciiiiiiiiiiiii

aNNe 11.55: haa...saper2 yg pakai speck tu cuba laa cuci mata ngan oxy tiap2 ari...insyaallah...

ning 11.55: aku sukeee....

ning 11.55: terutama time mata gatal...hihihihi

0 ulasan:

Join SeKarang..

blogger-emoticon.blogspot.comAnda berminat untuk menjadi salah seorang ahli keluarga BOB2e.com?

Mudah sahaja, anda hanya perlu lakukan langkah berikut :-

1)Isi Borang Keahlian Disebelah kiri..

2) Pilih pakej keahlianutk seumur Hidup dan juga jumlah tempahan produk Larome ke akaun MAYBANK IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 164799016660 atau akaun CIMB IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 13040063152528 dan maklumkan kepada kami melalui email ke lanzi1684@gmail.com atau boleh sms nama, alamat, contact no ke 019-9060450.blogger-emoticon.blogspot.com

 
Anggun BerSama LaRoMe Apple Stem Cell © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina