LINK

WeLcome

blogger-emoticon.blogspot.comSelamat Datang dan seLamat melayari bLog Larome Apple Stemcell Product- KeCanTikan Seiring Kesihatan..Blog ini dibina sebagai altenatif unTuk memudahkan Pengunjung2 membuat pesanan secara online..blogger-emoticon.blogspot.com

Jika Ingin membuat Pesanan jangan segan-silu hubungi saya. Saya sedia membantu anda.

P/s: Blog ini terdahulu adalah blog bagi product DCL. Disebabkan tiada lg pengeluaran produk dr DCL dan Pemilik Blog ini tidak lagi mengambil pesanan utk produk DCL. Blog ini hanya menjual product Apple Stemcell keluaran BYG World Sdn Bhd. Sila abaikan post-post yang lalu berkaitan DCL.

Jom Chat Bersama Saya

Dbless



Mengandungi ekstrak daripada tumbuh-tumbuhan semulajadi dan bahan makanan mewah serta garam-garam tisu berasaskan Bio-Teknologi yang telah teruji lebih 300 tahun yang dipelopori oleh Prof. Dr. Samuel Hahnemann (Pengasas Bio Teknologi - Homeopati dari German - 1810) dan diakui di seluruh dunia sungguh berkesan dalam proses pembongkaran penyakit seterusnya mempercepatkan proses penyembuhan secara semulajadi. Ianya juga berfungsi sebagai agen penahan sakit (pain killer) secara semulajadi tanpa kesan sampingan.

Konsep perawatan D-Bless berasaskan "Law of Similimum" (Hukum Persamaan), di mana kod penyakit tiruan (Artificial disease wave) dipotensikan mengikut aliran gelombang elektrik melalui proses pembantaian gelombang-gelombang elektrik ke atas jisim asal mengikut susunan atomik yang stabil dan lebih kuat yang dapat digunakan sebagai penawar kepada penyakit-penyakit tertentu. Contoh yang mudah; racun bisa ular dirawat dengan bisa ular itu sendiri.

D-Bless contains natural plants extracts, luxurious food substances and tissue salts based on bio-technology that have been tested for more than 300 years expounded by Prof. Dr. Samuel Hahnemann (Proponent of bio-technology). Homeopathy from Germany - 1810 and is acknowledged by food expert and homeopathic medicine experts from around the world is so effective in attacking ailments thus expediting the healing process, naturally. It also functions as or natural pain killer without any side effect.

Antara Kandungan :-

Acid Phosphoricum, Acnite, Air zam-zam, Allim Cepa, Allim Sativa, Aloe Vera, Anti Ageing Code, Anti Drugs, Anti Morphine, Arnica, Aurum Metalic, Avena Sativa, Barley Leaf, Barley Seed, Bee Pollen, Brain Tonic, Bryonia, Buah-buah terpilih, Calc Phos, Capsicum, Carbo Vegetablis, Charmomile, Chelidron, Children Growth, Chitosan, Chlorofil, Collagen & Polysakarida, Damiana, Echinachea, Electro Clustered Energy Water, Ferphos, Gamat, Ganoderma, Germanium Metalicum, Ginseng, Got cala, Graph, Gingko Biloba, Halia, Hydrocotile Asiatica, Insulin, Kacip Fatimah, Kali Phos, Lachesis, Lecitin, Lyngze, Madu Asli, Manjakani, Mengkudu (Noni), Mercurius, Multivatimins (23 vitamin), Nat Phos, Nigella Sativa (Habbatus Sauda), Phosporicum, Phytolaca, Propolis, Protein, Royal Jelly, Rumpai Laut (Sea Algae), Sarang Burung Layang-layang, Sarsaparilla (Kayu Sarsi), Silica, Spirullina, Sulphur, Tongkat Ali, Total Enzime, Ver Viv, 12 tisu garam dan lebih 50 lain-lain herba dan penawar.

Antara penyakit yang telah terbukti mampu ditangani :-

Asma, Arthritis, Rheumatism, Anaemia, Anti Cholestrol, Terbakar, Allergi, Keguguran, Masalah Darah, Jangkitan Bakteria, Sembelit, Kanser, Pembesaran kanak-kanak, Kencing Manis, Fungsi detoksifikasi, Internal Secretion, Kesihatan umum lelaki dan wanita, jangkitan virus dan lain-lain penyakit.

Kesan Tindakbalas :-

Jika anda mengalami keadaan di mana penyakit lama muncul kembali atau yang sedang dialami menjadi lebih sakit sedikit, dan perubahan pada fizikal tertentu, diharap jangan panik. Ianya merupakan 'healing crisis' yang bersifat sementara waktu. Jika perlu anda boleh kurangkan dos dan meneruskan dos yang disyorkan apabila keadaan pulih seperti sediakala.

Peringatan :-

Dbless tidak mengandungi bahan berbahaya. Walau bagaimanapun, tidak digalakkan untuk wanita yang mengandung di bawah 4 bulan.

Testimoni

Saya tidak mempunyai testimoni sendiri mengenai kehebatan d-bless ini. Tapi saya belikan untuk ibu saya yang selalu sakit-sakit badan dan bisa-bisa. Terutama tapak kaki kiri beliau yang selalu membengkak. Ibu saya seorang yang begitu aktif. Dia menjaga abah saya yang tidak boleh bergerak banyak akibat pelbagai penyakit yang bukan pembunuh. Tapi sakit seperti tulang, jantung yang sudah dibuat by-pass dan sudahpun melepasi had masa 10 tahun, jadi, jantung sudah mula menampakkan tanda-tanda kegagalannya sedikit demi sedikit. Ibu jugaklah pemandu peribadi abah ke mana-mana sahaja, dia juga tukang segala. Kiranya segala kerja dia buat dan mereka selalu ke sana-ke mari hingga ke Kelantan, Johor dan Kedah. Ibulah yang memandu. Kesihatannya selalu terganggu. Demi membantu ibu sedapat yang mungkin, saya bekalkan beliau dengan d-bless. Alhamdulillah, bengkak kakinya sudahpun surut yang menurut doktor, harus menjalani terapi demah/rendam dengan ais. Bisa-bisa dan sakit-sakit badan, jarang dia rasa. D-bless amat sesuai untuk mereka yang mempunyai penyakit yang kronik. Sehingga ke tahap barah. Tetapi harus lah kita tahan akan 'healing crisis' nya yang boleh mengakibatkan demam dan ada yang berlarutan sehingga seminggu. Sebenarnya cara perubatan Homeopathy adalah membongkar segala penyakit kita dan mengubatinya. Homeopathy bukan seperti dadah atau ubatan lain yang membenamkan penyakit di dalam badan kita dan akhirnya mengakibatkan penyakit yang lain pula. Jadi, anda mestilah kena bersabar dan bertahan jika mahu sembuh dari pelbagai penyakit. D-bless amat-amat istimewa cara pengubatannya. Begitu ramai yang telah sembuh dari penyakit kronik mereka.

Cara Pengambilan :-

Kemam sepasang D-Bless pagi dan malam.

HARGA WM: RM76.00 | EM: 83.00 | BRUNEI: $42.00 | S'PORE: $40.00
Kos Penghantaran (sem. malaysia sahaja): RM5.30
90 Tablets

0 ulasan:

Join SeKarang..

blogger-emoticon.blogspot.comAnda berminat untuk menjadi salah seorang ahli keluarga BOB2e.com?

Mudah sahaja, anda hanya perlu lakukan langkah berikut :-

1)Isi Borang Keahlian Disebelah kiri..

2) Pilih pakej keahlianutk seumur Hidup dan juga jumlah tempahan produk Larome ke akaun MAYBANK IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 164799016660 atau akaun CIMB IZNALIZA BINTI IBRAHIM bernombor 13040063152528 dan maklumkan kepada kami melalui email ke lanzi1684@gmail.com atau boleh sms nama, alamat, contact no ke 019-9060450.blogger-emoticon.blogspot.com

 
Anggun BerSama LaRoMe Apple Stem Cell © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina